600.000 de profesori din SUA au renunțat să mai predea, în ultimii doi ani, din cauza pandemiei

3

600.000 de cadre didactice din SUA au renunțat să mai predea în ultimii doi ani, de pandemie, din cauza greutăților la nivel emoțional, create de școala online, potrivit datelor ce provin de la Biroul Federal pentru Statistica Muncii.

Un sondaj recent al celui mai mare sindicat din educație din SUA – care reprezintă 3 milioane de profesori – arată că 55% plănuiesc să părăsească catedrele. Totuși, o parte dintre cei care au renunțat să mai predea în timpul pandemiei, în 2020, s-au întors la catedre în toamna trecută.

O profesoară pe nume Carolyn Silva-Sanchez, care predă la clasa a doua în Curley K-8 School a povestit că, în timpul pandemiei, cea mai grea provocare a profesorilor a fost aceea de a accepta lipsa de control în privința gestionării școlii online: profesorul nu poate vedea dacă elevul e mereu prezent (dacă are video deschis sau nu), sau ce se petrece în timpul orei.

Profesorii au temeri legate de propria stare de sănătate și se simt sub presiune când știu că materia trebuie predată până la finalul anului, în condiții de pandemie.

Toate aceste motive îi fac pe profesori să renunțe să mai predea, chiar dacă acum situația în contextul pandemiei s-a ameliorat, crede Carolyn.

Presiunea privind predarea materiei și stresul la clasă existau și înainte de pandemie, dar școala online și cea în format hibrid au acutizat stresul.

Heather Hill, expert în educație, spune că un alt motiv pentru care a scăzut moralul cadrelor didactice în SUA este acela că nu au mai simțit bucuria de a ajuta copiii să învețe. Mulți profesori nu au putut încetini ritmul predării în sistemul online, nu au putut să ofere sprijin psihologic elevilor și să fie mai atenți către nevoile lor emoționale. “Noi, profesorii, nu avem nici timp și nici abilitatea să facem aceste lucruri la clasă“, explică educatoarea Carolyn Silva-Sanchez.

Studiile arată că uzura profesorilor are un impact negativ asupra rezultatelor educaționale.

Pentru a convinge cadrele didactice să nu renunțe la predare, școlile trebuie să aibă directori cu abilități de lideri, care să ofere sprijin emoțional profesorilor și să îi ajute să-și îmbunătățească metodele de a preda, mai spune expertul Heather Hill.

sursă: Edupedu

citește și Metode de relaxare

3 comentarii

  1. […] 600.000 de cadre didactice din SUA au renunțat să mai predea în ultimii doi ani, de pandemie, din cauza greutăților la nivel emoțional, create de școala online, potrivit datelor ce provin de la Biroul Federal pentru Statistica Muncii. Un sondaj recent al celui mai mare… Cititi mai multe aici: 600.000 de profesori din SUA au renunțat să mai predea, în ultimii doi ani, din cauza pandemiei […]

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here