Românii învaţă mult “digital”. 3500 de cursanţi la trainingurile de digital şi omnichannel oferite de Adrian Enache

0
adrian-enache-omniperform

Adrian Enache, fondatorul OmniPERFORM, a susţinut traininguri de digital pentru peste 3500 de specialişti în marketing şi publicitate, în trei ani de zile. Numai în primele luni ale acestui an a avut peste 1000 de cursanţi la workshop-urile lui.

„În decursul primelor luni de activitate am reușit să susținem cursuri pentru aproape 1.000 de viitori angajați sau specialiști în marketing în proiectele de educație în care suntem implicați”, declară Adrian Enache.

Mai mult, agenţia OmniPERFORM a reuşit, în patru luni de activitate, să livreze campanii digitale și consultanță omnichannel pentru clienţi din România, Statele Unite ale Americii şi Marea Britanie din domenii precum SaaS (Software as a Service) sau servicii financiare complexe. Compania a reuşit să aibă creşteri de aproape 150% într-o singură lună prin campaniile media pe care le livrează.

„Vânzările în proiecte de e-commerce sau de generare de lead-uri au reuşit să crească şi cu aproape 150% într-o singură lună, unul dintre exemplele locale fiind emenatwork.ro.

În paralel, construim campanii integrate alături de clienții care au ca obiectiv transformarea digitală, construcția unui ecosistem omnichannel sau cei care își doresc să cunoască mai bine din campaniile media publicul țintă care le cumpără sau le aleg produsele. Avem campanii active de la bere la servicii de mobilitate, SaaS sau servicii financiare”, continuă Adrian Enache.

Patru luni şi 200 de mii de euro cifră de afaceri

Agenţia OmniPERFORM a reuşit să aprobe proiecte de transformare digitală și campanii online de 200 de mii de euro în primele 4 luni de la înfiinţare. Compania are până în acest moment opt clienţi cu o creștere accelerată a bugetului alocat pentru acțiuni online în baza rezultatelor campaniilor media. OmniPERFORM urmărește să crească într-un mod sustenabil cu un număr de doi, patru clienţi semestrial.

800 de mii de euro până în 2018

OmniPERFORM estimează că până la începutul lui 2018 va ajunge la o cifră de afaceri de 800 de mii de euro și îşi propune să deschidă un sediu nou în Marea Britanie în acelaşi an.

„Mizăm pe continuarea dezvoltării tehnologiei și implementarea ei în cât mai multe campanii omnichannel și digital. Mai mult, vom face eforturi în a ajuta, prin cursurile pe care le oferim, atât specialiști sau studenți în IT, marketing sau business, cât și asistarea prin workshop-uri a managementului în domeniul marketing-ului sau în e-commerce. Avem un target de 800.000 euro pe care vrem să-l atingem până în martie 2018, la o primă analiză și completare a portofoliului prin parteneri în industrii precum banking, auto sau FMCG”, a mai declarat Adrian Enache.

Despre OmniPERFORM

Agenţia de publicitate digitală OmniPerform a fost înfiinţată în martie 2017 de Adrian Enache, CEO. Compania oferă servicii de omnichannel, digital şi media bazându-sepe un grup de 12 de angajaţi şi colaboratori externi. Investiţia iniţială estimată în tehnologia necesară deschiderii agenţiei a fost de aproximativ 100.000 de euro.

Lasă un comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here