Educație managerială și antreprenorială pentru tinerii din outsourcing

17 noiembrie 2016

Educația antreprenorială nu se face neapărat în școală. Mulți dintre tinerii ce se angajează într-o companie de outsourcing devin conștienți că ceea ce obțin lucrând într-un astfel de domeniu nu se limitează doar la un venit suplimentar și la experiența acumulată într-o anumită specialitate. O bună parte are șansa de a dobândi o adevărată educație managerială, dar chiar și antreprenorială, pentru că se confruntă cu procese de gestionare a resurselor, având acces la activități de recrutare, negociere, întâlniri cu clienții, responsabilități financiare și, cel mai important, gestionarea de echipe care pot avea și 15-20 de oameni. Acestea sunt experiențe și aptitudini pe care orice tânăr le poate deprinde în cadrul companiei Optima.

Daniel Mereuta“Team Leaderul este unul dintre cele mai importante poziții din companie, întrucât este implicat în tot ceea ce definește o afacere: gestionează clienți, resurse umane, recrutează, negociază, administrează procese și bugete, dar mai ales contul de profit și pierdere de care este responsabil. Practic, este responsabil de performanța echipei sale la toate nivelurile, ca și cum ar fi afacerea lui. Este o adevărata școală antreprenorială și de management ”, explică Daniel Mereuță.

24 de ani are cel mai tânăr Team Leder în OPTIMA

Team leaderii sunt dezvoltați intern sau recrutați. “Vârsta nu este un criteriu relevant, întrucât cel mai tânăr team leader din cadrul companiei Optima are 24 de ani.  Educația managerială și antreprenorială pe care o primește un team leader într-o companie de outsourcing este o adevărată avere la o vârstă fragedă pentru că este puțin probabil să o acumulezi de pe băncile școlii. Și asta pentru că în România ne confruntăm cu o incapacitate a multor facultăți de a corela ceea ce se învață în școală cu ceea ce se petrece pe piața muncii”, a adăugat Daniel Mereuță.

Optima, companie de outsourcing cu capital majoritar românesc, va ajunge anul acesta la 300 de angajați în birourile din București și Iași. La 6 luni de la deschidere, în Iași lucrează deja 80 de persoane.

“Suntem într-un continuu proces de dezvoltare, recrutare și training pentru cei nou veniți în companie. Este binecunoscută creșterea salariilor din acest an per ansamblul economiei, iar noi nu facem excepție. Anul acesta am operat o creștere salarială cu  10% în medie, la nivelul întregii companii, iar în următorii 1-2 ani preconizăm să continue acest trend, dacă nu vor fi schimbări majore macroeconomice și politice”, declară Daniel Mereuță,  director general Optima

Despre Optima

Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL).  În prezent în Optima activează 300  de angajați în centrele din București și Iași. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare și recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro. Grupul Next Capital are acţionariat majoritar românesc, iar minoritar fondul de investiţii britanic North Bridge Capital Partners.

(38 vizualizari)

Apreciază pagina de Facebook PedagoTeca.ro:


Articole inrudite